Join Us On Facebook

Please Wait 10 Seconds...!!!Skip

قانون سازی کرکے دہشتگردوں کی ضمانت نہیں ہونے دیں گے، وزیر اعظم نواز شریف

Published: Oct 10, 2013 Filed under: Latest Beats Views: 236 Tags: nawaz sharif, peshawar, meeting, terrorism, taliban, church, blast, terrorist courts, special force
[+] [a] [-] Related Beats Comments

وزیر اعظم نواز شریف نے کہا ہے کہ انسداد دہشت گردی کے لئے اسپیشل فورس قائم کرنے کے ساتھ ساتھ دہشت گردوں کے جلد ٹرائل کے لئے بھی اقدامات اٹھائے جارہے ہیں جس کے ذریعے اب مجرموں کی ضمانت نہیں ہونے دیں گے۔

پشاور میں اعلیٰ سطح کے اجلاس کے بعد میڈیا سے بات کرتے ہوئے نواز شریف نے چرچ دھماکے پر مسیحی برادری سے افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ دہشت گردی کے واقعات قابل مذمت ہیں اور حکومت ان دہشت گردوں کو کیفردار تک پہنچائے گی۔ انہوں نے کہا کہ فورسز کو دہشت گردی کا مقابلہ کرنے کے لئے جدید ہتھیار دیں دے، حکومت ایسے قوانین بنا رہی ہے جن سے دہشت گرد اپنے کیفر کردار تک پہنچیں گے جبکہ دہشت گردوں کے جلد ٹرائل کے لئے بھی اقدامات کر رہے ہیں۔ ان کا کہنا تھا کہ امتیازی سلوک کا لفظ ہماری ڈکشنری میں نہیں ہے، ہمیں عیسائی برادری بھی دیگر پاکستانیوں کی طرح ہی عزیز ہے اور چرچ پر حملہ مسیحی برادری نہیں بلکہ پاکستان پر حملے کے مترادف ہے۔ انہوں نے کہا کہ حکومت امن کی بحالی کے لئے ہر ضروری اقدام اٹھائے گی، پولیس کو مضبوط بنایا جائے گا اور انسداد دہشت گردی کے لیے اسپیشل فورس بھی تشکیل دی جائے گی۔

وزیر اعظم نے کہا کہ کراچی میں ٹارگٹڈ آپریشن کامیابی سے جاری ہے اور اس کے خاطر خواہ نتائج بھی سامنے آرہے ہیں اور امید ہے کہ آگے بھی اس کے مثبت نتائج برآمد ہوں گے۔ ان کا کہنا تھا کہ حکومت اقدامات اٹھانے کے ساتھ یہ بھی کوشش کر رہی ہے کہ مجرموں کو عدالت سے بھی سزا ملے اور انہیں ایک صوبے سے دوسرے صوبے کی جیل بھی منتقل کیا جاسکے۔

اس موقع پر صوبائی وزیر اعلیٰ پرویز خٹک نے کہا کہ صوبے کو محفوظ بنانے کے لئے اقدامات کر رہے ہیں اور پشاور چرچ دھماکے کے متاثرین کے لئے صوبائی حکومت ٹرسٹ بنا رہی ہے جس میں 10 کروڑ روپے دیئے جائیں گے جس پر وزیر اعظم نواز شریف نے کہا کہ صوبائی حکومت مسیحی برادی کے لئے جو چرچ بنائے گی اس میں وفاقی حکومت بھی 10 کروڑ روپے دے گی جن سے متاثرہ خاندانوں کی ضروریات پوری کی جائیں گی۔ انہوں نے کہا کہ ٹرسٹ کے علاوہ وفاقی حکومت ہر متاثرہ خاندان کو 5 لاکھ روپے بھی دے گی۔

اس سے قبل وزیر اعظم نواز شریف کی زیر صدارت اعلیٰ سطحی اجلاس ہوا جس میں صوبے میں امن امن وامان کی موجودہ صورتحال کا جائزہ لیا گیا اور سیکیورٹی کے انتظامات کو مزید مضبوط بنانے کے لئے ہدایات بھی جاری کی گئیں۔ اجلاس میں صوبائی وزیر اعلیٰ پرویز خٹک کے علاوہ وفاقی وزیر داخلہ چوہدری نثار علی خان، خارجہ امور سے سیکرٹری سرتاج عزیز، وفاقی وزیر اطلاعات پرویز رشید اور دیگر وفاقی و صوبائی وزرا بھی شریک تھ

Post your comment

Your name:


Your comment:


Confirm:



* Please keep your comments clean. Max 400 chars.

Comments

Be the first to comment