Join Us On Facebook

Please Wait 10 Seconds...!!!Skip

حکومت بے اختیار جبکہ مذاکرات کا اختیار فوج اور امریکا کے پاس ہے، ترجمان کالعدم تحریک طالبان

Published: Sep 29, 2013 Filed under: Latest Beats Views: 193 Tags: Pakistan, taliban, army, nawaz sharif, imran khan, dialouge
[+] [a] [-] Related Beats Comments

کالعدم تحریک طالبان پاکستان کے ترجمان شاہد اللہ شاہد نےکہا ہے کہ حکومت پاکستان بے اختیار ہے۔مذاکرات کا اختیار فوج اور امریکا کے پاس ہے۔ وزیر اعظم نواز شریف کی جانب سے دیئے گئے بیانات کے بعد اب وہ بھی قابل اعتماد نہیں رہے۔

 ایک مقامی جریدے کو انٹرویو میں کالعدم تحریک طالبان کے ترجمان شاہد اللہ شاہد کا کہنا ہے کہ پاکستان میں مذاکرات کی بات کرنے والےوزیراعظم امریکا جا کر آئین تسلیم کرانے اور ہتھیار رکھنے کی باتیں کررہے ہیں،اگر ہم ہتھیار رکھتے ہیں اور پاکستان کے آئین کو تسلیم کرتے ہیں تو پھر مزاکرات کرنے کی کیا ضرورت ہے۔ ان بیانات کے بعد نواز شریف قابل اعتماد نہیں رہے۔ انہوں نے کہا کہ نواز حکومت کی مزاکرات کی پیشکش پر تحریک طالبان پاکستان پہلے ہی تحفظات کا اظہار کرچکی ہے۔

شاہد اللہ شاہد کا کہنا تھا کہ نواز حکومت مزاکرات کے حوالے سے اقدامات اٹھائے گی تو ہم بھی سوچیں گے۔ اگر حکومت اعتماد سازی کیلئے فضا سازگار کرنا چاہتی ہے تو اس کے لئےوہ فاٹا سے فوج وآپس بلائے،طالبان قیدیوں کو رہا کرے اور امریکی ڈرون حملے روکے۔

Post your comment

Your name:


Your comment:


Confirm:



* Please keep your comments clean. Max 400 chars.

Comments

Be the first to comment