Join Us On Facebook

Please Wait 10 Seconds...!!!Skip

جنرل کیانی کو ریٹائرمنٹ کے بعد مزید طاقتور فوجی عہدہ ملنے کا امکان،غیرملکی خبرایجنسی

Published: Oct 4, 2013 Filed under: Latest Beats Views: 174 Tags: Gen Kiyani, retirement, security, kiyani
[+] [a] [-] Related Beats Comments

پاکستان کی طاقتور ترین شخصیات میں شامل آرمی جنرل اشفاق پرویز کیانی کو موجودہ عہدے سے ریٹائرمنٹ کے بعد چیرمین جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی بنائے جائے کا امکان ہے۔

غیرملکی خبر ایجنسی نے جنرل کیانی کے قریبی ذرائع کے حوالے سے بتایا ہے کہ وزیراعظم نواز شریف آرمی چیف کو ایک نیا اور زیادہ طاقتور جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی کا سربراہ بنانا چاہتے ہیں۔ ایک سنیئر انٹیلی جنس اہلکار کا کہنا ہے کہ نواز شریف جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی کی ملٹری اسٹیبلشمنٹ پر کمانڈ کو بحال اور اسے مزید طاقت دے کر “سینٹرل ڈیفنس باڈی” میں تبدیل کرنا چاہتے ہیں، اس تبدیلی کے بعد جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی کا نیا سربراہ پاکستان کے ایٹمی اثاثوں کا نگران ہو گا اور وہی دہشت گردوں کے خلاف کارروائی کے حوالے سے فیصلہ بھی کرے گا جب کہ اسے کسی بھی اہم فوجی افسر کی تعیناتی، تبدیلی اور ترقی کے فیصلے کا اختیار بھی حاصل ہو گا۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ بنیادی طور پر جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی کو وہی شکل دی جا رہی ہے جیسا اسے حقیقی معنوں میں ہونا چاہیے۔ وزیر اعظم نواز شریف کی قریبی شخصیت نے بتایا کہ کہ کمیٹی کی سربراہی جنرل اشفاق پرویزکیانی کو دی جا سکتی ہے کیونکہ وہ پاکستان میں ہونے والی موجودہ عسکریت پسندی اور افغان جنگ پر ان کی گہری نظر رہی ہے اور وہ کافی ماہرانہ رائے رکھتے ہیں۔

خبر ایجنسی کا مزید کہنا ہے کہ اس خبر پر فوج کا موقف لینے کے لیے رابطہ کرنے کی کوشش کی گئی تاہم رابطہ نہیں ہوسکا جب کہ حکومتی ترجمان کا کہنا تھا کہ وہ موجودہ چیرمین جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی کی پیر کو ریٹائرمنٹ اور باضابطہ اعلان تک اس حوالے سے کوئی موقف نہیں دے سکتے

Post your comment

Your name:


Your comment:


Confirm:



* Please keep your comments clean. Max 400 chars.

Comments

Be the first to comment