Join Us On Facebook

Please Wait 10 Seconds...!!!Skip

امریکی صدرکوڈرون حملے روکنے پرقائل کرنے کی کوشش کروں گا، وزیراعظم نوازشریف

[+] [a] [-] Related Beats Comments

 وزیراعظم نوازشریف نے کہا ہے کہ پاکستان اور بھارت دفاعی بجٹ گنجائش کے مطابق بناتے توآج وسائل عوام کی فلاح وبہبود پرخرچ ہورہے ہوتے، امریکی صدرکوڈرون حملے روکنے پرقائل کرنے کی کوشش کروں گا۔

نیویارک میں پاکستانی کمیونٹی سے خطاب کرتے ہوئے وزیراعظم نواز شریف کا کہنا تھا کہ ملک میں بجلی کا بحران ایک آمر کی جانب سے پیدا کیا گیا، آمریت کے دور میں دودھ اور شہد کی نہریں نہیں بہی، جمہوری دور میں جو ترقی ہوئی اس کی مثال نہیں ملتی، اس دور میں سڑکیں بنی، ترقی کی رفتار تیز ہوئی، ایئرپورٹ تعمیر ہوئے، ییلو کیب آئی، انفرا اسٹرکچر کا جال بچھایا گیا اور ایک وہ وقت بھی آیا جب جمہوری حکومت نے ملک کو نیوکلیئر طاقت بنادیا، نواز شریف نے کہاکہ ہمارے حوصلے بلند تھے جو ہم نے ملک کو ایٹمی طاقت بنایا یہ کام کوئی ڈکٹیٹر کرسکتا تھا۔

وزیراعظم نے کہاکہ بڑے افسوس کا مقام ہے کہ پاکستان کے ساتھ ماضی میں بڑی زیادتیاں اور ظلم ہوتے رہے ہیں، دنیا ہمارا تماشہ دیکھتی تھی کہ پاکستان میں ایک جمہوری حکومت قائم ہوتی ہے لیکن ڈکٹیٹر اس پر قبضہ کرکے منتخب وزیراعظم کو جیل میں ڈال دیتا ہے۔ انہوں نے کہاکہ اس میں کوئی شک نہیں کہ ملکی مسائل کے باعث بڑے چیلنجز درپیش ہیں، جتنے بڑے مسائل ہیں ہمارا عزم بھی اتنا بڑا ہے اب مشکلات کے باوجود ترقی کا دور دوبارہ شروع ہونے والا ہے۔

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ انتخابات سے قبل قیاس آرائیاں کی جارہی تھی کہ کوئی پارٹی تنہا حکومت نہیں بنا سکے گی اور یہ بھی کہا جاتا تھا کہ ہوسکتا ہے مسلم لیگ(ن) زیادہ سیٹیں حاصل کرے لیکن وہ بھی 70 سے زیادہ نہیں ہوں گی۔ نواز شریف نے کہاکہ میں نے فیصلہ کرلیا تھا کہ اگر ہمیں اکثریت نہ ملتی تو میں وزیراعظم کا امیدوار نہ ہوتا ۔ اگر ہمیں 90 سیٹیں ملتی تو حکومت کی باگ ڈور 50 سیٹیں حاصل کرنے والوں کے سپرد کرتے۔

http://www.express.pk/story/180214/

Post your comment

Your name:


Your comment:


Confirm:



* Please keep your comments clean. Max 400 chars.

Comments

Be the first to comment