Join Us On Facebook

Please Wait 10 Seconds...!!!Skip

امریکہ : لاکھوں وفاقی ملازمین کی نوکریاں ختم ہونے میں تیس منٹ سے بھی کم وقت باقی رہ گیا ہے

Published: Oct 1, 2013 Filed under: Latest Beats Views: 200 Tags: america, shut down, employees, jobs, federal, obama, health care plan, republican, opposition
[+] [a] [-] Related Beats Comments

امریکی صدر براک اوباما کے ہیلتھ کیئر پلان پر حزب اختلاف اور حکومت میں اختلافات برقرار ہیں جس کی وجہ سے لاکھوں وفاقی ملازمین کی نوکریاں ختم ہونے میں تیس منٹ سے بھی کم وقت باقی رہ گیا ہے۔

صدر اوباما نے کہا ہے کہ ممکنہ شٹ ڈاؤن سے ’یقیناً‘ بچا جا سکتا ہے۔ ان کا کہنا ہے کہ شٹ ڈاؤن کی صورت میں لوگ فوری طور پر معاشی حوالے سے بہت زیادہ متاثر ہوں گے اور امریکی معاشی ترقی بھی متاثر ہو گی

صدر اوباما نے حزب اختلاف کے ساتھ مذاکرات نہ کرنے کے بارے میں کہا کہ ’کوئی یہ یقینی طور پر کہہ سکتا ہے کہ یہی بحث چند ماہ میں دوبارہ نہیں کی جائے گی؟‘

امریکی مالی سال تیس ستمبر کی رات واشنگٹن کے مقامی وقت کے مطابق رات بارہ بجے (گرینچ کے معیاری وقت کے مطابق صبح چار بجے) ختم ہو جائےگا اور اس سے قبل حکومت کے لیے اخراجات کے بل سے متعلق ایک نئی پالیسی پر اتفاق رائے کرنا ضروری ہے۔

اس وقت تک اگر حکومت اور حزب اختلاف کسی معاہدے پر نہ پہنچ سکے تو غیر اہم سرکاری سروسز کو بند کرنا پڑے گا جس سے سات لاکھ سے زیادہ افراد کی نوکریوں کو خطرہ ہوگا یا پھر وہ بغیر تنخواہ کے کام پر مجبور ہوں گے۔

واشنگٹن میں کیپیٹل ہل پر پیر کو دن بھر اور پھر رات میں امریکی پارلیمان کے دونوں ایوانوں میں ہلچل دیکھنے میں آئی جب حکومتی جماعت ڈیموکریٹ پارٹی کی اکثریت والی سینیٹ نے ریپبلکن اکثریت والے ایوانِ نمائندگان میں منظور کیے جانے والے بجٹ بل اور ایمرجنسی فنڈنگ بل کو مسترد کر دیا۔

ان بلوں میں اوباما انتظامیہ کے ہیلتھ کیئر پلان کو مزید محدود کرنے کی تجویز تھی۔

اوباما کیئر کے نام سے معروف قانون حکومت اور حزبِ اختلاف میں وجہ تنازع بنا ہوا ہے۔ ریپبلکن جماعت اور اس کے حامیوں کا کہنا ہے کہ وہ حکومتی اخراجات کی منظوری صرف اسی صورت میں دیں گے جب اس منصوبے کو ختم کیا جائے یا اس کے لیے بجٹ میں رقم مختص نہ کی جائے۔

خیال رہے کہ 2010 میں منظور ہونے والے اس قانون کے بیشتر نکات کی توثیق ملک کی سپریم کورٹ کر چکی ہے اور وہ منگل سے ہر صورت میں نافذ العمل ہوں گے۔

پیر کی شام سینیٹ نے چھیالیس کے مقابلے میں چوّن ووٹوں سے جو ایمرجنسی فنڈنگ بل مسترد کیا اس میں ریپبلکن پارٹی نے حکومتی امور چلانے کے لیے عارضی فنڈنگ کی تجویز دی تھی تاہم اس میں ہیلتھ کیئر کے قانون کے نفاذ میں ایک برس کی تاخیر اور طبی آلات پر عائد ٹیکس ختم کرنے کی بھی بات کی گئی تھی۔

امریکی پارلیمان میں اس ڈیڈ لاک کے تناظر میں سینیٹ میں اکثریتی پارٹی کے قائد ڈیموکریٹ سینیٹر ہیری ریڈ نے کہا ہے کہ ’یہ سادہ اور عام فہم بات ہے کہ یہ ری پبلکن حکومت کا شٹ ڈاؤن ہوگا۔‘

تاہم ایوانِ نمائندگان کے سپیکر جان بوہینر کا کہنا تھا کہ ’نہ امریکی عوام اور نہ ہی میں اس شٹ ڈاؤن کے حق میں ہیں لیکن ہیلتھ کیئر کے قانون کے اثرات تباہ کن ہیں اور اس سلسلے میں کچھ کیا جانا ضروری ہے۔‘

یکم اکتوبر کو شٹ ڈاؤن کی صورت میں اگر سرکاری سروسز بند ہوتی ہیں تو اکیس لاکھ سرکاری ملازمین میں سے ایک تہائی کو کام روکنا ہوگا اور اس بات کی کوئی ضمانت نہیں ہے کہ اس مسئلے کے حل ہونے کی صورت میں انہیں اس عرصے کی تنخواہیں ملیں گی

سرکاری سروسز کی بندش کی صورت میں نہ صرف پنشن کی فراہمی میں تاخیر ہوگی بلکہ ویزے اور پاسپورٹ کی درخواستوں پر مقررہ وقت میں عملدرآمد کرنا مشکل ہو جائے گا۔

اہم سمجھی جانے والی سروسز جیسا کہ ایئر ٹریفک کنٹرول اور کھانے کی ضروری اشیاء کا معائنہ کرنے والے اداروں میں کام جاری رہےگا تاہم سمتھ سونین انسٹیٹیوٹس، عجائب گھر، چڑیا گھر اور بہت سے نیشنل پارک بند ہو جائیں گے۔

امریکی حکومت کے اہم محکموں میں سے محکمۂ خارجہ کچھ عرصے تک مکمل استعداد پر کام کرتا رہے گا جبکہ محکمۂ دفاع کے فوجی آپریشنز بھی جاری رہیں گے۔ محکمۂ دفاع نے اپنے ملازمین سے کہا ہے کہ فوج کے باوردی ملازمین معمول کے مطابق کام کرتے رہیں گے جبکہ سویلین عملے سے گھر رہنے کو کہا جائے گا۔

ہوم لینڈ سکیورٹی اور محکمۂ انصاف بھی نہ ہونے کے برابر متاثر ہوگا۔

اس کے علاوہ محکمۂ تعلیم سرکاری سکولوں کی فنڈنگ جاری رکھے گا لیکن عملے کی تعداد میں کمی ہوگی۔ تاہم جہاں محکمۂ توانائی کے 12700 ملازمین گھر بھیج دیے جائیں گے وہیں محکمۂ صحت اور عوامی خدمات کے نصف سے زائد عملے کو جانا ہوگا۔

امریکہ میں بازارِ حصص میں بھی ’شٹ ڈاؤن‘ کے خدشات کی وجہ سے مندی دیکھی گئی ہے تاہم تجزیہ کاروں کے خیال میں ملک کی معیشت کو قابلِ ذکر نقصان تبھی پہنچے گا جب ممکنہ شٹ ڈاؤن چند دن سے زیادہ جاری رہتا ہے

http://www.bbc.co.uk/urdu/world/2013/09/131001_us_shutdown_senate_rh.shtml

Post your comment

Your name:


Your comment:


Confirm:



* Please keep your comments clean. Max 400 chars.

Comments

Be the first to comment